20190405 170721 rob Welten site klein

Deze week hebben we afscheid genomen van onze burgervader Rob Welten. Hij is ook beschermheer van ons koor, waar we met zijn allen bijzonder trots op zijn.

In 'n bijzondere raadsvergadering in het Kultuurhus werd op gepaste wijze afscheid genomen. Wij brachten hem 'n muzikaal onthaal ten gehore vooraf en nadien, zelf stond hij als middelpunt in ons koor. De voorzitter wist hem te porren voor de microfoon en zong hij uit volle borst "Het dondert en het bliksemt", alsmede het toepasselijke lied  "Het mooiste dorp van Overijssel". Alle toehoorders zongen uit volle borst mee, hetgeen deze dag tot 'n heel bijzondere maakte. Rob Welten dank voor de goede zorgen succes in Haaksbergen en wij zijn blij met zo'n beschermheer.